افزایش تقاضا برای استفاده از ویدئو کنفرانس

استفاده از ویدئو کنفرانس

امروزه افزایش تقاضا برای استفاده از ویدئو کنفرانس کاملا مشهود است و به عنوان یکی از استراتژی های برقراری ارتباط در بسیاری از شرکت ‌ها شناخته می شود. استفاده از سیستم های ویدئو کنفرانس از ابتدا به صورت سیستم‌ های دسکتاپ که در اتاق های کنفرانس به منظور برقراری ارتباط تلفنی مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ شروع شد. با پیشرفت تکنولوژی مطمئن و قیمت های کمتر، کم کم ویدئو کنفرانس به یکی از ابزارهای برقراری ارتباط در جهان تبدیل شد.

تا همین چند دهه اخیر نرخ قطع ارتباط ویدئوکنفرانس بسیار بالا بود. اکثر تماس‌های تلفنی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد به طور معمول قطع می شدند. شرکت ها حتی گزارش‌هایی در خصوص قطع شدن ارتباط تا ۷۰ درصد نیز ارائه داده اند. طبق نظر آن ها ویدئو کنفرانس مسیر طولانی باید طی می کرد، اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین بهبود کیفیت زیرساخت های مورد نیاز برای برقراری کنفرانس ویدئویی به طور چشمگیری کاربرد آن را ارتقا بخشید. در سال ۲۰۱۵، ۹۵ درصد از مصرف کنندگان در یک نظرسنجی بیان کردند که ویدئوکنفرانس تا حد قابل اطمینانی ارتقا پیدا کرده است. ۹۹ درصد آن ها اعتقاد داشتند که استفاده از آن نیز بسیار راحت تر شده است و همزمان با افزایش اطمینان و اعتبار ویدئوکنفرانس هزینه ‌ای که خریدار باید پرداخت کند به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

گسترش ویدئو کنفرانس

در سال های اخیر بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در ایران به سیستم ویدیو کنفرانس تجهیز شده اند و روز به روز به تعداد استفاده کنندگان این دستگاه ها افزوده می شود. اگر دلیل استفاده از ویدیو کنفرانس را از آن ها بپرسید بدون شک در مورد مزایا و ارزش افزوده ای که این سیستم ها با خود به همراه آورده اند صحبت خواهند کرد.

برای اطلاع از مزایای ویدئو کنفرانس می توانید مقاله مربوط به مزایای ویدئو کنفرانس در شرکت های تجاری را مطالعه نمایید.

کارشناسان ما در واحد ویدئو کنفرانس شرکت نوآوران تحقیق آمادگی ارائه مشاوره در خصوص خرید ویدئو کنفرانس را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۲۹۸۱ داحلی ۸۰۰ تماس بگیرید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق