به کارگیری ویدئو کنفرانس لایف سایز در وایرلس سیرا

سازمان
وایرلس سیرا (Sierra Wireless) به لیدر جهانی در وایرلس سولوشن برای محاسبات تلفن همراه و ارتباطات ماشین به ماشین تبدیل شده است. این شرکت با سابقه، ثبت فن­آوری­ های وایرلس جدید و راه­ حل های نوآورانه را توسعه می­دهد.
وایرلس سیرا کمک می­کند تا مشتریان با سولوشن نوآورانه، معتبر، اجرای بهتر و دسترسی سریع به فن­آوری‌های وایرلس جدید موفق شوند. با فروش، مهندسی، و تیم تحقیق و توسعه در دفاتر درکشورهای متعدد، شرکت استخدام شبکه کارشناسان در پهنای باند تلفن همراه و ارتباطات ماشین به ماشین برای حمایت مشتریان در سطح جهانی واقع شده است.

چالش
با دفتر مرکزی مستقر در کانادا، اداره ایالات متحده آمریکا، چین و فرانسه، و تعدادی از تیم­های فنی و فروش از راه دور، وایرلس سیرا نزدیک به ۱۰۰۰ کارمند را در سراسر جهان گسترش داده است. ساعت رسمی چندگانه هماهنگی کنفرانس تلفنی را بسیار دشوار ساخته است. شرکت نیاز به روش کارآمد و مؤثر برای برقراری ارتباط، جلسات مدیریت، و تبادل اطلاعات دارد. همچنین به مدیریت شدید هزینه­ های سفر، بهبود سود و زیان سازمانی نیاز دارد.
چالش زمانی آشکار شد که وایرلس سیرا یک شرکت مستقر در پاریس به نام WAVECOM، همچنین یک لیدر را در راه حل­های وایرلس و اندازه مشابه وایرلس سیرا خریداری کرد. کسب برای وایرلس سیرا محوری بود، اما تفاوت­ های فرهنگی، موانع زبان، و ساعات رسمی چندگانه چالش مهمی را در جلسه و ارتباطات نشان داده است.
واضح بود که این شرکت نیاز به بهبود زیرساخت­های ارتباطی خود برای تسهیل یکپارچه سازی موفق با WAVECOM دارد. به گفته جیسون کوهینور (Cohenour)، مدیر اجرایی وایرلس سیرا “جلسات یکپارچه­ سازی در اوایل سخت بود، درک کم و سطح ناکامی بیشتر بود.”

راه ­حل
با پیشرفت­ های فن آوری، وایرلس سیرا دقیقأ می­دانست چه چیزی برای بهبود تجربه ارتباطات، نه تنها برای کارکنان خود، بلکه همچنین برای مشتریان خود لازم است. بنابراین بخش فناوری اطلاعات جهت نگاه به تکنولوژی ویدئو کنفرانس آغاز شده و پس از ارزیابی کامل گزینه­ های مختلف، وایرلس سیرا مشخص کرد که ویدئو کنفرانس LifeSize بهترین انتخاب است.
به گفته Cohenour،”ما می­دانستیم که ویدیو کنفرانس لایف سایز قرار بود به ما کمک کند. ما اولویت‌‌هایمان که عملکرد قیمت و سهولت استفاده بود را ارزیابی کرده بودیم. یکی دیگر از عوامل کلیدی ادغام با سیستم های موجود وایرلس سیرا بود.
شرکت در حال حاضر ۱۱ سیستم ویدئو کنفرانس را در ادارات سراسر جهان مستقرکرده است که شامل ۲۰۰ اتاق ویدیو کنفرانس و ۲۲۰ سولوشن ویدئو کنفرانس می باشد. هر دو نقطه انتهایی کیفیت شفاف را در HD کامل، و همچنین به اشتراک گذاری محتوا، پشتیبانی صفحه نمایش دوگانه و توانایی چند نقطه­ ای را فراهم می­کند. با استفاده از این دو سری محصولات ویدئو کنفرانس لایف سایز، وایرلس سیرا به طور مؤثر می­تواند در سراسر جهان به آسانی ارتباط برقرار کند.

نتایج
پس از اجرای فن آوری سیستم ویدئو کنفرانس، جلسات در وایرلس سیرا فورأ سازنده­ تر شد. ویدئو کنفرانس به سرعت، ابزار چند منظوره ارزشمند برای کارکنان در تمام سطوح این شرکت تبدیل شد. Cohenour اشاره می­کند که”ما ده ها هزار دلار هزینه های سفر را ذخیره کرده­ ایم و بهره‌ وری جلسات را بطور قابل توجهی بهبود بخشیده ایم.”
در حال حاضر، کارکنانی که محصولات وایرلس سیرا را توسعه می­دهند می­توانند با یکدیگر ارتباط برقرارکنند مثل اینکه آنها در یک اتاق می­باشند. اگر محدودیت­های ساعات رسمی با برنامه تداخل نداشته باشد، جلسات را می توان به راحتی ثبت و در هر زمان با مرکز ویدئو کنفرانس لایف سایز اجرا نمود. این محصول زیرساخت بصری جریان یک دکمه ­ای قدرتمند، سولوشن ضبط و چاپ و نشر خودکار در بازار است. کارکنان وایرلس سیرا هم اکنون می­توانند جلسات را با چنین کیفیت واقعی تجربه کنند مثل اینکه آنها شخصأ حضور دارند.

علاوه بر این، هزینه­ های سفر به طور قابل توجهی کاهش می­یابد. تیم­ ها هم اکنون می­توانند از ویدئو کنفرانس برای برگزاری جلسات به جای پروازهای طولانی مدت استفاده کنند.