افزایش ارتباط های بین المللی با سیستم های لایف سایز

ارتباطات ویدئویی اچ دی(HD)
یکی از مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس، صرفه جویی در هزینه های تکنولوژی های مبتنی بر کلاود (Cloud:رایانش ابری) است.
چه بسا شما هم در هنگام حضور در جلسات و یا ارتباط با اعضای خانواده و دوستان از مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس بهره مند شده اید. ارتباط همه جانبه، همکاری های بین المللی و حتی مسافرت نکردن به ما احساس خوبی می دهد، ولی این احساسات را نمی توان در محیط های کسب و کار که تنها تمرکز بر روی اعداد و ارقام است توجیه نمود.
در اکثر شرکت ها ” نرخ بازگشت سرمایه” معیار مهمی است. تا به امروز برای خرید تجهیزات سیستم ویدئو کنفرانس گزینه های نادری وجود داشت. سرمایه گذاری عظیم در بخش های سخت افزاری امری ضروری است که باعث افزایش هزینه ها و کاهش نرخ بازگشت سرمایه می شده است. خوشبختانه این مورد زیاد ادامه نیافت. امروزه سیستم ویدئو کنفرانس کلاود(Cloud) به ما وعده خدمات مقرون به صرفه و قابل دسترس را می دهد، که این امر باعث بازگشت قابل توجه در سرمایه گذاری شده است. موارد ذکر شده در زیر فقط  تعداد کمی از دلایلی است که سرمایه گذاری بر روی زیر ساخت های تکنولوژی کلاود (Cloud) را توجیه می کند .

هزینه های آی تی: زمانی که اکثر کسب و کارها استفاده از ویدیو کنفرانس را مد نظر قرار می دهند، برای اولین بار بودجه آی تی را در هر دو بخش سرمایه گذاری اولیه و هزینه های عملیاتی در نظر می گیرند. از سرمایه گذاری در زیرساختهای سیستم ویدیو کنفرانس تا هزینه های مدیریتی و هزینه مورد نیاز برای ارتقاء شبکه، اینها بخش هایی هستند که در گذشته برای استفاده از ویدئو کنفرانس به کار گرفته می شدند. با این حال، گام های بلند رو به جلو برداشته شده است، به خصوص حالا که سیستم های مبتنی بر تکنولوژی کلاود هم یک انتخاب محسوب می شوند.
استفاده از تکنولوژی کلاود (Cloud) بسیاری از نگرانی های موجود درباره فایروال ها، اتصالات، نقاط پایانی، تعمیر و نگهداری و مدیریت و ارتقاء را برطرف کرده است. از آنجا که کلیه تجهیزاتی که جهت راه اندازی ویدیو کنفرانس در سازمانتان لازم دارید به صورت پیش فرض موجود است، استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس فقط مستلزم این است که مطمئن شوید وب کم های شما درست کار می کنند، به همین سادگی !
مهم ترین نکته این است که سیستم های ویدئو کنفرانس کلاود طوری طراحی شده اند که شما فقط به ازای هر کاربری که اضافه می شود پرداخت می کنید، ولی در عین حال قابلیت ارتقا هم در آنها پیش بینی شده است،
در نتیجه وقتی صحبت ” نرخ بازگشت سرمایه” می شود، شما دیگر درگیر سوالهایی مانند “چگونه می توانستم ویدئو کنفرانس تهیه کنم؟” و “آیا درست هزینه کردم؟” نخواهید شد.

هزینه سفر: معمولا هنگام تصمیم گیری های حساس، تعاملات شخصی نیز بسیار قاطع می شود.
معمولا سفر ها مشکلات متفاوتی از قبیل پیدا نشدن بلیط و هزینه های اقامت را شامل می شوند. در بسیاری از مواقع نرخ بازگشت سرمایه سیستم ویدیو کنفرانس با حذف هزینه های مسافرت توجیه می شود. در سیستم ویدئو کنفرانس کلاود (Cloud) موارد بالا پیشرفت قابل توجهی کرده است. بسیاری از راه حل های ویدئو کنفرانس به صورت پیش فرض برای ارتباطات درون سازمانی موثر هستند، اما وقتی صحبت ارتباط با خارج از سازمان مطرح می شود، نا کارآمد هستند.
با استفاده از راه حل های اچ دی ویدئو کنفرانس، هرگونه ارتباط با هر مکانی خارج از سازمان، در عرض چند دقیقه امکانپذیر می شود
بدون این که لازم باشد تنظیمات خاصی انجام دهید. تنها لازم است که طرف مقابلتان را به یک تجربه ساده و جذاب دعوت کنید!
تنها با ذخیره بودجه و زمان یکی از مسافرت های کاری، می توانید سیستم ویدئو کنفرانس مبتنی بر کلاود را برای تعداد زیادی کاربر راه اندازی کنید.

زمان و سود آوری:
اعضای تیم فروش بیشتر وقت خود را صرف رفت و آمد در خیابان ها می کنند، در حالی که می دانیم حرکت روی آسفالت های خیابان کارایی خاصی ندارد. با استفاده از قابلیت “دعوت تعداد نامحدودی مهمان”، تیم فروش شما می تواند به صورت رو در رو با مشتریان صحبت کند، فایل و محتوا به اشتراک گذارد و به صورت آنلاین گفتگو کند.
رفت و آمد کمتر، در زمان و با هزینه کمتر، نتیجه بهتری در تجارت می دهد.
به طور میانگین هر تماس با لایف سایز تنها چند دقیقه طول می کشد، و این در مقایسه با مسافرت هایی که چند روز طول می کشد صرفه جویی زیادی به حساب می آید.
حتی با مقایسه با زمانی که شما با همکار خود در ادارات و سازمانهای آنها ملاقات می کنید، باز هم ارتباط با لایفسایز بسیار مقرون به صرفه است. در بسیاری از مواقع هزینه راه اندازی سیستم ویدیو کنفرانس برای کاربر از هزینه بنزینی که شما برای رفتن به اداره مصرف می کنید کمتر است.
در بعضی از شرایط، راه اندازی یک ویدئو کنفرانس سخت افزاری لایفسایز می تواند راه حل خوبی باشد، اما درمجموع، استفاده از ویدئو کنفرانس مبنتی بر کلاود (Cloud) می تواند صرفه جویی شایانی در وقت و سودآوری داشته باشد.
همانند خیلی از سیستم های سخت افزاری دیگر که پس از ارتقا به تکنولوژی کلاود بازتاب خوبی می دهند، سیستمهای ویدئو کنفرانس سخت افزاری لایفسایز هم آینده درخشانی با تکنولوژی مبتنی بر کلاود خواهند داشت.

نتیجه گیری:
مزایای سیستم های ویدئو کنفرانس مبتنی بر کلاود (Cloud) لایفسایز واقعی هستند و کسب و کارها را از زوایای بیشماری بهبود می دهند. زمانی بود که خیلی ها باور نمی کردند که ویدئو کنفرانس می تواند بخش مهمی از دگرگونی در نوآوری امروزی را تشکیل دهد.
با استفاده از لایفسایز، ارتباطات ویدئویی وارد مرحله جدیدی از سهولت و کارایی شده اند و تبدیل به امری جهانی شده است.
مهمتر از آن، ویدئو کنفرانس تبدیل به ابزاری شده است که در ” نرخ بازگشت سرمایه” اثر بسیار مفیدی دارد. اگر شما به دنبال ابزاری برای ارتباطات ویدیویی موثر هستید، اجازه دهید لایفسایز شما را یاری کند.
نرخ بازگشت سرمایه چراغ سبزی برای شما در این راستا خواهد بود و مزایای پرشمار دیگر آن هم تا سالیان دراز شما را شگفت زده خواهند کرد.