ارتباطات ویدئو کنفرانس

دربارۀ شرکت آسیاتک
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه ابرار عرش است که در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید. خدمات و محصولات آسیاتک در حوزه‌های اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، میزبانی وب و آموزش مجازی است. آسیاتک از دیدگاه گستردگی پوشش جغرافیایی درمیان دارندگان مجوز توزیع کننده خدمات اینترنتی در سطح کشور در جایگاه پنجم قرار دارد.

چالش
شرکت آسیاتک جهت برگزاری جلسات و ارتباط با نمایندگان، توسعه دهندگان و مراکز فنی خود در سه نقطۀ دیگر که با آنها ارتباط روزانه داشت احتیاج به سیستم ویدئو کنفرانس داشت. بدون تجهیزات ویدئو کنفرانس برگزاری جلسات روزانه مستلزم حضور فیزیکی و صرف وقت و هزینه زیادی برای این شرکت بود. اما این شرکت پیشرو در تکنولوژی و ارتباطات تصمیم گرفت با استفاده از راه حل‌ ویدئو کنفرانس به سادگی این مشکلات را دور زده و  راه خود را به سوی آینده و پیشرفت، هموار سازد.

راه حل
با خرید ویدیو کنفرانس برای ۳ نقطه شامل دفتر مرکزی، دفتر شرکت شهراد شبکیه و هلدینگ مرکزی عرش برگزاری جلسات در  کمترین زمان و با کمترین هزینه بین این نقاط امکان پذیر گردید.

نتایج و مزایای استفاده از ویدیو کنفرانس
در دنیای مدرن، ارتباطات ویدئو کنفرانس در حال تغییر دادن راه‌های برقراری ارتباط در جهان هستند. راه حل‌های ویدئو کنفرانس با انتقال تقریبا تمام جنبه‌های ارتباطی، از تن صدا تا حرکات صورت، الهام بخش رفاقت و همدلی است که روابط کسب و کار بر روی آن ایجاد می‌شوند.
شرکت آسیاتک با خرید تجهیزات ویدیو کنفرانس برای سه نقطه پر ارتباط این شرکت، قادر است ارتباطی با کیفیت ارتباطات رو در رو بین این نقاط ایجاد کند و بی شک استفاده از ویدیو کنفرانس با کم کردن نیاز به مسافرت‌های کاری و صرفه جویی در وقت و سرمایه به کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز کمک کرده و باعث افزایش بهره وری در این شرکت خواهد شد.

لیست تجهیزات ویدئو کنفرانس شرکت آسیاتک

  • کدک سخت افزاری
  • دوربین
  • میکروفن ویدیو کنفرانس