به چه نوع سیستم ویدئو کنفرانس نیاز دارم؟

به چه نوع ویدئو کنفرانس نیاز دارم

اکثر شرکت ها ارتباطات تصویری خود را با راه اندازی سیستم نقطه به نقطه که دفتر مرکزی را به مکانی دیگر وصل می کند، آغاز می کنند. به این منظور، به یک نمایشگر (ویدئویی)، اتصال به اینترنت و یک سیستم ویدئو کنفرانس که با توجه به حرفه تان انتخاب کرده اید، نیاز خواهید داشت. علاوه براین باید در مورد بستر ارتباطی سیستم انتخاب شده اندکی تامل کنید، که در زبان فناوری اصطلاحا “زیر ساخت” نامیده می شود.

اگر این ایده زیرساخت پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید؛ با آنچه که در گوشی هوشمندتان رخ می دهد تفاوت چندانی ندارد. خدمات تصویری بر روی یک بستر فن آوری انتقال داده می شود که بی نیاز از هرگونه فعالیتی از جانب شما، کار خود را انجام می دهد. این بستر ارتباطی ماهیتی است که تمامی برنامه های کاربردی ویدئو کنفرانس در آن به حیات خود ادامه می دهند. حتی در برخی شرکت ها، اصلا نیازی نیست که در مورد مسئله زیرساخت بیندیشید. زیرساخت آنچه را که باید، در پس زمینه انجام می دهد تا به شما اطمینان دهد که نهایت کاری که باید انجام دهید به سادگی فشردن یک دکمه خواهد بود.

این مسئله بستگی به این دارد که تا چه میزان از سیستم ویدئو کنفرانس توانمندی می خواهید، با چه کسانی می خواهید از این طریق در ارتباط باشید و این افراد از چه تجهیزاتی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. برای مثال، زمانیکه می خواهید با افرادی که در دفتر کار سیار ماهواره ای یا وقتی که در جاده هستند، ارتباط برقرار کنید، ممکن است به سیستم ویدئو کنفرانس خود قابلیت استفاده در دسکتاپ، گوشی های هوشمند و تبلت را اضافه کنید.

در اینگونه موارد، نرم افزارهایی قادر خواهند بود این کار را برای شما انجام دهند. این امکان باعث می شود استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس برای شما به سادگی نصب کردن یک برنامه روی دستگاه تلفن همراهتان باشد.

یافتن سرویس ویدئو کنفرانس مناسب

دیدگاه

ممکن است در ابتدا انجام پروژه های مربوط به فن آوری اطلاعات کمی سخت به نظر برسد، اما نگران نباشید. ما با توجه به نیازهای مختلف، طیف وسیعی از بسته های مختلف سیستم های ویدئو کنفرانس را گرد آوری کرده ایم. این بخش به شما اطلاعات و ایده های لازم برای آگاهی و حصول اطمینان از راه اندازی بی عیب و نقص پروژه تان را خواهد داد. البته با توجه به گستردگی نیازها، در صورتیکه بخواهید اطلاعات جامع تری داشته باشید، متخصصان و کارشناسان فروش باتجربه ما با در نظر گرفتن نیازهای خاص حرفه تان به شما توصیه ها و پیشنهاداتی را ارائه خواهند کرد.

 بررسی راه حل ها و موارد استفاده

چگون می توان مناسب ترین سیستم ویدئو کنفرانس را انتخاب کرد؟ برای پیدا کردن بهترین راه حل، جدول ” راهکارهای های ویدئو کنفرانس” را بررسی کنید:

می خواهم:

با دفتر کار دیگری ارتباط برقرار کنم.

با دفاتر متعددی ارتباط برقرار کنم.

با دفاتر متعدد و افرادی که در جاده ها هستند ارتباط برقرار کنم.

با تیم در حال حرکت ارتباط برقرار کنم.

ارتباطات ویدئویی را ثبت یا پخش کنم.

نیاز دارم به :

سیستم ویدئو کنفرانس در مکان های ثابت

سیستم ویدئو کنفرانس در مکان های ثابت و با قابلیت تماس های کنفرانسی (مشترک)

سیستم ویدئو کنفرانس در هر دفتر، قابلیت تماس های کنفرانسی (مشترک) و راهکارهای تماس سیار

راهکاری برای تماس ویدئویی سیار

راهکاری برای پخش و ضبط کردن

به دست می آورم:

ارتباطاتی بدون محدودیت مسافت

ارتباطاتی بدون محدودیت مسافت با مکان های مختلف

ارتباطاتی با مکان های ثابت و افراد با تجهیزات ارتباطی سیار

ارتباطاتی با افراد با تجهیزات ارتباطی سیار

توانایی پخش و ارسال ارتباطات ویدیویی برای بسیاری از مخاطبان بصورت همزمان و در زمان مناسب برای آنها

تحقیق در مورد چگونگی استفاده دیگران از سیستم ویدئو کنفرانس در سازمان های مرتبط با صنعت شما، نیز ممکن است برایتان سودمند واقع شود که می توانید در زیر برخی از نمونه های کاربری های سیستم های ویدئو کنفرانس را مشاهده نمایید.

آموزش:

همکاری با کلاس های درس از راه دور

آموزش از راه دور

گردش های علمی- مجازی

امور اقتصادی:

ارائه تحلیل و بررسی

اطلاع رسانی های مدیریتی و اجرایی

درآمد اقتصادی و پخش و ارسال ارتباطات ویدیویی روزانه

امور حقوقی:

تفهیم اتهام

شهادت از راه دور

جلسات مجازی مشاوره (با موکل)

پیدا کردن مشتری مانند من

برای اینکه متوجه شوید مشتریان دیگر ما در حال حاضر چگونه سیستم ویدئو کنفرانس را در تجارت خود بکار گرفته اند،  مطالعات موردی در صنعت، برنامه های کاربردی و نیازهای موجود را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *