نرم افزار ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس  “سافتفون لایفسایز” (LifeSize SoftPhone) پیشرفته ترین نرم افزار موجود برای ارتباطات با کیفیت بالای ویدئویی در جهان می باشد. نرم افزار ویدئو کنفرانس لایفسایز ارتباطات HD  را به طور کامل پوشش می دهد. این نرم افزار به گونه ای بسیار ساده طراحی شده است و استفاده از آن بسیار راحت می باشد و قابل اجرا بر روی انواع سیستم عامل های Windows و Mac  بر روی بستری کاملا ایمن است.
در دنیای پر تلاطم امروز ، وجود ارتباطات واقعی و مفید یکی از ارکان مهم برای بقای شرکت ها و کسب و کارها می باشد. با توجه به اینکه امروزه بیشتر ارتباطات در حال مجازی شدن است و وقت برای انسان ها بسیار با ارزش شده است ، راهکار نرم افزار ویدئو کنفرانس می تواند بسیار تاثیرگزار باشد.
نرم افزار سافتفون این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ارتباطات خود را از طریق موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر و … به صورت کاملا HD انجام دهید.
ارتباط با کیفیت را تجربه کنید:
به غیر از ارتباط با کیفبت ۱۰۸۰ ، نرم افزار سافتفون قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان به امکان تبادل فایل و اطلاعات به صورت زنده ، امکان ثبت و ضبط مکالمه ها و … اشاره کرد که استفاده از این نرم افزار را لذت بخش تر است.

استفاده آسان:
نرم افزار ویدئو کنفرانس سافتفون دارای یک برنامه “مدیریت ارتباطات” بسیار کاربردی است که در کنار قابلیت های فراوانش ، دارای ظاهری بسیار قابل فهم است. شما برای استفاده از این نرم افزار ویدئو کنفرانس ، علاوه بر نصب نرم افزار ، فقط نیاز به یک وب کم (Webcam) و میکروفون دارید .