ویدیو کنفرانس لایف سایز راه حلی برای هر اتاق کنفرانس

ویدئو کنفرانس لایف سایز سری Icon

ویدیو کنفرانس لایف سایز راه حلی برای هر اتاق کنفرانس
هیچ یک از ویدیو کنفرانس های موجود در بازار چنین سهولتی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد. شما می توانید تجربه ای متفاوت از ویدئو کنفرانس با ادغام دو سری لایف سایز سری Cloud و Icon را تا نقطه پایان در اتاق کنفرانس داشته باشید. شما می توانید تبادلات خود را، موبایل به موبایل در تالار کنفرانس به نمایش در آورید. تنها با ویدیو کنفرانس لایف سایز با یک راه حل ساده می توانید تجارت خود را به افرادی که در این جلسه حضور ندارند اما می خواهند که اطلاعاتی راجع به محصول داشته باشند را، از هر مکانی، هر اتاقی و حتی هر دستگاهی منتقل کنید.

تالارهای گفتمان
ما می دانیم که اغلب تیم های کاری کوچک هم در کنار شرکت های بزرگ در حال کار کردن هستند. ویدئو کنفرانس های لایف سایز سری آیکن ۴۰۰ برای این قبیل امور توسط شرکت لایف سایز طراحی شده است. ویدیو کنفرانس متناسب با تالارهای تصویری و هر جایی که تیم های کاری کوچک گرد هم جمع شده اند مناسب است. نرم افزار ویدئو کنفرانس لایف سایز سری آیکن ۴۰۰ تجربه نو در برگزاری جلسات، در هر مکانی که تیم های کاری حضور دارند و می خواهند دانش و قدرت پروژه های خود را به دیگر همتایان خود نشان دهند، شرایط را برای آن ها مهیا می کند.

اتاق های کنفرانس
اتاق های کنفرانس و هیأت مدیره برای نصب ویدیو کنفرانس مناسب هستند. این سالن ها به تجهیزات ویدئو کنفرانس مجهز می گردند و امکان ارتباط تصویری منظم و مکالمات رو در رو را به تیم های بزرگ کاری می دهند. ویدئو کنفرانس لایف سایز سری آیکن ۶۰۰ با خاصیت چند رسانه ای و میکروفن های متعدد، برای هر اتاق بزرگ، مناسب است.

راه حل هایی برای تجهیز سالن کنفرانس
ویدیوکنفرانس لایف سایز سری آیکن ۸۰۰ تجربه ارتباطی موثری را در سالن های کنفرانس و دیگر فضاهای بزرگ به شما می دهد. به علاوه ورودی صدا و تصویر به شما این امکان را می دهد تا به هر دستگاهی اعم از دوربین، لپ تاپ، میکروفن و در کل هر آنچه که در یک سالن بزرگ برای برگزاری جلسات لازم است، متصل شوید. شیارهای طراحی شده در سری آیکن ۸۰۰ نصب سیستم ویدئو کنفرانس در هر صنعتی، با هر سروری و در هر مکانی را، آسان کرده است.

برگزاری جلسات تصویری از طریق موبایل
تجهیزاتی که در لایف سایز سری Cloud وجود دارد، این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان و بدون داشتن اتاق کنفرانس ارتباط تصویری برقرار کنید و زمانی هم که شما از طریق ویدیو کنفرانس سری Cloud، تنها با یک کلیک ارتباط تصویری با هر شخصی را که بخواهید برقرار کنید. با ویدئو کنفرانس لایفسایز سری Cloud اگر موبایل، تبلت یا لپ تاپ دارید دیگر نیازی به اتاق جلسات ندارید و گویی یک صندلی در این اتاق مجازی برای خود تا ابد رزرو کرده اید.

تازه های ویدیو کنفرانس
نیازی که به ارتباط تصویری احساس می شود انکارنشدنی است. تعدادی زیادی از مردم می خواهند مکانی را که شما در آن مشغول هستید از طراحی تا متراژ فضای جلسه، را ببینند. ما می دانیم که داشتن صفحه ای کامل از تصاویر چقدر مهم است. در نتیجه جای گیری تصویر روی مانیتور را شما انتخاب می کنید. تصویر نباید به راست و چپ متمایل شود و باید ثابت باشد. زمانیکه می خواهید از ویدئو کنفرانس  استفاده کنید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که تنظیمات تصاویر حتما درست باشد. حال آنکه ویدیو کنفرانس لایف سایز ، سایزی را که شما اولین بار مشخص می کنید، را به خاطر می سپارد و در سری های بعدی استفاده از ویدئو کنفرانس، این تنظیمات را حفظ می کند و شما به راحتی می توانید در هر مکان، هر اتاق و با هر دستگاهی که به آن تمایل دارید، ارتباط تصویری برقرار کنید.